مربی تیم فوتبال سپاهان: پرسپولیس و استقلال مدعی قهرمانی هستند
نوشته شده توسط : boudika

'علیرضا مرزبان' كه به همراه دیگر اعضای كادر فنی و بازیكنان تیم سپاهان اصفهان برای تشكیل اردوی آمادگی این تیم به آنكارا سفر كرده است،روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به حمایت هایی كه از دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران می شود، این دو تیم سودای قهرمانی در فصل آتی رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر ایران را دارند و ما نیز تلاش داریم پنجمین قهرمانی خود را در لیگ كسب كنیم .

وی افزود:با توجه به یارگیری صورت گرفته از سوی دو تیم پرسپولیس و استقلال،هدف ما این است در هفته های پایانی لیگ چهره قهرمان مشخص شود و به نظر من در فصل آتی لیگ ، چهره قهرمان در روزهای پایانی مشخص خواهد شد.

مرزبان در باره بازیكنانی كه در این فصل به جمع بازیكنان تیم سپاهان اصفهان اضافه شده اند،اظهارداشت:تیم سپاهان در این فصل' فرشید طالبی،علی احمدی،محمد باقر صاقی،میلاد زنیدپور ، محمد غلامی، عادل كلاه كج و محسن ایران نژاد' را به خدمت گرفته است.این بازیكنان به خوبی می توانند جای بازیكنانی را كه از این تیم جدا شده اند بگیرند.

وی با اشاره به مصدومیت 'محمد غلامی' مهاجم جدید تیم سپاهان اظهارداشت:غلامی به همراه دیگر بازیكنان تیم سپاهان به اردوی تركیه آماده است و پس از دو هفته تمریناتش را آغاز خواهد كرد.

وی در باره بازی آتی تیم سپاهان در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت:تیم سپاهان در این چارچوب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت،این دیدار،بازی سختی خواهد بود.تیم سپاهان به نمایندگی از ایران اسلامی به میدان خواهد رفت و انتظار داریم كه حمایت های لازم از ما به عمل آید.

مربی تیم سپاهان اصفهان به مذاكرات این باشگاه با یك مهاجم استرالیایی اشاره كرد و گفت:مذاكراتی را با یك مهاجم استرالیایی آغاز كرده ایم و امید داریم كه این بازیكن را نیز جذب كنیم .

كاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان،برای تشكیل اردوی آمادگی روز یكشنبه وارد آنكارا شد.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،از روز یكشنبه در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه، پس از ورود به شهر آنكارا در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' اسكان یافت.

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته،تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مدت حضور خود در اردوی شهر آنكارا، سه دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد كرد.

'محمدرضا رحیمی' مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در روزهای پایانی اردو به جمع بازیكنان و همراهان این تیم اضافه خواهد شد.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , موزه , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: